Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Odvykání na kávovou závislost, to čtu poprvé :) Na mě kafe vliv nemá prakticky vůbec. Dám si tak 3x, 4x denně dvojitou, nebo trojitou, klidně i před spaním, piju jí zrovna teď. Jenom protože mi chutná. Pokud jde o zdraví, tak podle všeho , zdravotní přínos je větší než případná rizika, tak není co řešit

0 0
možnosti
Foto

I46v76a34n 40M70a41r64e34k

7. 9. 2019 19:58

Při mém TK 90 na 60 (a někdy i méně) je pro mě kafe 2x denně životní nutností. Kompenzuji to ale tím, že se jako "čert kříži" vyhýbám jakýmkoli nápojům, byť i minimálním s obsahem lihu. Takže 30 l. 51.5 % slivovice, uložené ve sklepě mohu jen tiše obdivovat ;-(

0 0
možnosti

Takže souboj s obrem, znám z jiné disciplíny, ať se zdaříR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 427x
Kdysi jsem psal, pak se udál život a nedávno jsem se k psaní vrátil. Píšu krátké povídky a texty o věcech, které mě zajímají. A myslím, že když se na cokoliv podíváte dost zblízka, je to vždycky zajímavé.

Seznam rubrik