Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, je to tak. I nás internet - a sociální sítě často ovládají, a to jsme se k nim dostali až v dospělém věku.... Rádi vzpomínáme na různé zážitky z dětství, plného her, dobrodružství, spojeného s poznáváním reálného světa - na co budou v dospělosti vzpomínat ony? Jak hodiny vysedávaly u internetu, bavily i se s kamarády mobilem a e- mailovali? Že jste dětem mobil nekoupil je rozumné, doufám, že jste o tom přesvědčil i je, a že to ony nevnímají jako křivdu.. :-/R^

0 0
možnosti

J72a42n 49U87r59b13á81n81e38k

2. 11. 2019 20:56

Vystihl jste to dle mého názoru bravurně, musím jen zatleskat. Také bych si přál, aby se vrátily dny, kdy internet sloužil, a nepokoušel se nám vládnout. Sám na sociálních sítích nejsem, ale co to dělá s ostatními, to samozřejmě vnímám.

P.S. Osobně jsem na internetu až od roku 95, a to jsem se považoval za kdovíjakého seniora;-). Rád na ty časy, kdy byl akademickou rezervací (do odhadem roku 99), vzpomínám, škoda, že to nejde vrátit. Určitá kultivovanost, snaha obohatit druhé, minimum reklam, rychle se natahující stránky o (z dnešního pohledu) směšné velikosti atd.

3 0
možnosti
Foto

Já nevím. To je jako když my jsme byli mladí a někdy by nám chtěl zakazovat třeba Walkmany. Prostě svět je jiný a někde jinde. Já s tím problém nemám.

0 0
možnosti
Foto

I60v85a17n 84M69a79r87e14k

2. 11. 2019 18:57

Zlatá slova pane Špičáku, karma. R^ [>-]

2 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 427x
Kdysi jsem psal, pak se udál život a nedávno jsem se k psaní vrátil. Píšu krátké povídky a texty o věcech, které mě zajímají. A myslím, že když se na cokoliv podíváte dost zblízka, je to vždycky zajímavé.

Seznam rubrik